ELEKTRONINĖS PREKYBOS BEI VARTOTOJŲ ELGSENOS POKYČIŲ COVID-19 PANDEMIJOS LAIKOTARPIU LIETUVOJE STATISTINĖ ANALIZĖ

Autoriai

DOI:

https://doi.org/10.52320/svv.v0iVI.189

Raktažodžiai:

elektroninė prekyba, vartotojų elgsena, COVID-19

Santrauka

Pasaulį užklupusi COVID-19 pandemija ir karantino priemonės gerokai pakoregavo vartotojų elgseną įsigyjant prekes bei paslaugas internetu. Pastaraisiais metais ir taip ženkliai augęs elektroninės prekybos sektorius padarė dar didesnį proveržį. Karantino laikotarpiu verslui teko persiorientuoti į pasikeitusią vartotojų elgseną, tokiu būdu el. prekybos rinkoje Lietuvoje atsirado dešimtys naujų internetinių parduotuvių, o rinkos senbuviai fiksavo kelis kartus didesnius pardavimų (pajamų) augimo tempus. Straipsnyje remiantis mokslinės literatūros šaltiniais ir statistinių duomenų analize nagrinėjamos pirkimo internetu tendencijos, vartotojų pirkimo internetu elgsena bei pirkimo internetu statistinė analizė COVID-19 karantino laikotarpiu. Atlikus elektroninės prekybos dalyvių pardavimų bei pirkimo internetu duomenų analizę, galima teigti, kad Lietuvos gyventojų apsisprendimui pirkti internetu COVID-19 pandemija ir karantinas turėjo didelę įtaką, o ypač tai parodo 2021 m. asmenų apklausų, elektroninės prekybos įmonių finansiniai duomenys.

Atsisiuntimai

Publikuotas

2021-11-26

Kaip Cituoti

Baronaitė, J., & Gotautienė, E. (2021). ELEKTRONINĖS PREKYBOS BEI VARTOTOJŲ ELGSENOS POKYČIŲ COVID-19 PANDEMIJOS LAIKOTARPIU LIETUVOJE STATISTINĖ ANALIZĖ. STUDIJOS – VERSLAS – VISUOMENĖ: DABARTIS IR ATEITIES ĮŽVALGOS, (VI), 18–28. https://doi.org/10.52320/svv.v0iVI.189