UAB „TEIDA“ PREKĖS ŽENKLO VERTYBINIŲ ASOCIACIJŲ VERTINIMAS

Autoriai

DOI:

https://doi.org/10.52320/svv.v0iVI.196

Raktažodžiai:

prekės ženklas, vertybinės asociacijos, vartotojų lojalumas

Santrauka

Straipsnyje pateikiamas UAB „Teida“ prekės ženklo vertybinės asociacijos vartotojų požiūriu. Prekės ženklo asociacijų palankumas, unikalumas bei stiprumas nulemia vartotojų gebėjimą išskirti prekės ženklą iš kitų, padeda vartotojui apdoroti informaciją, suformuoja teigiamą požiūrį ne tik į patį ženklą, bet ir į prekę, ir padeda apsispręsti dėl pirkimo. Prekės ženklo kūrimo tikslas yra parengti turiningą prekės ženklo įvaizdžių ir asociacijų sistemą, o tiesiausias kelias sustiprinti vartotojų lojalumą prekės ženklui – didinti vartotojų emocinį prisirišimą. Apibendrinti apklausos rezultatai parodė, kad prekės ženklas „Teida“ asocijuojasi su įmonės deklaruojamomis vertybėmis – sveikata ir profesionalumu, respondentams, pagalvojus apie “Teida” prekės ženklą, jų pasąmonėje kyla teigiamos, teisingai atpažintos asociacijos.

Atsisiuntimai

Publikuotas

2021-12-03

Kaip Cituoti

Leonavičienė, J., & Kreišmonienė, J. (2021). UAB „TEIDA“ PREKĖS ŽENKLO VERTYBINIŲ ASOCIACIJŲ VERTINIMAS. STUDIJOS – VERSLAS – VISUOMENĖ: DABARTIS IR ATEITIES ĮŽVALGOS, (VI), 82–90. https://doi.org/10.52320/svv.v0iVI.196