Internetinės svetainės kokybės vertinimas: keleivių pervežimo paslaugas teikiančio tinklo atvejis

Autoriai

  • Gabrielė Voronavičiūtė
  • Kristina Čižiūnienė Vilniaus Gedimino technikos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.52320/dav.v19i1.223

Raktažodžiai:

keleivių pervežimas, internetinė svetainė, kokybė

Santrauka

Įmonės, teikiančios keleivių pervežimo paslaugas, siekia tapti prieinamos kiekvienam klientui. Internetinė svetainė – įrankis, padedantis ne tik populiarinti viešojo transporto idėją, bet ir lengvinti procesus. Straipsnio tyrimui atlikti pasirinktas Moustakis ir kt. (2004) internetinės svetainės kokybės vertinimo modelis. Tyrimas atskleidė, jog iš galimų 110 balų, analizuojama internetinė svetainė surinko 87. Tai nėra prastas rezultatas, tačiau internetinė svetainė turi tobulinamų funkcijų, kurios ateityje padės siekti aukščiausio rezultato.

Atsisiuntimai

Publikuotas

2022-05-06

Kaip Cituoti

Voronavičiūtė, G., & Čižiūnienė, K. (2022). Internetinės svetainės kokybės vertinimas: keleivių pervežimo paslaugas teikiančio tinklo atvejis. DARNIOS APLINKOS VYSTYMAS, 19(1), 90–100. https://doi.org/10.52320/dav.v19i1.223