Lietuvos transporto įmonių paslaugų eksporto į Skandinaviją galimybių tyrimas
Raktažodžiai:
paslaugų eksportas, galimybės, Skandinavija, kelių transportasSantrauka
Straipsnis orientuotas į Lietuvos transporto įmonių galimybių įvertinimą Skandinavijos rinkoje; tikslas – nustatyti esmines kliūtis bei galimybes siekiant integruotis į potencialiai vertingą rinką, kurią būtina išanalizuoti ne tik ekonominiu aspektu, bet ir nagrinėti jos konkurencingumą bei socialines ir politines charakteristikas. Lietuvos transporto įmonėms Skandinavija pristatoma kaip tinkamas sąlygas verslo plėtrai turinti rinka. Straipsnyje pristatomas ir vertinamas tyrimo objektas, atliekama mokslinių šaltinių analizė, kuria siekiama identifikuoti Skandinavijos rinkos galimybes Lietuvos transporto įmonėms. Apibendrinus tyrimo rezultatus paaiškėjo, kad ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas Lietuvos įvaizdžiui kurti ir kontaktams užmezgti, šias sritis pastatant į prioritetines pozicijas. Šiuo metu mažai atsižvelgiama į praktinius, kultūrinius, verslo aplinkos ir bendravimo skirtumus, tačiau didžiulis dėmesys skiriamas ekologijai.
Atsisiuntimai
Publikuotas
Kaip Cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Atskiri straipsniai yra skelbiami „Open Access“ pagal „Creative Commons“ licenciją CC-BY 4.0, leidžiančią neribotai naudoti, platinti ir atgaminti betkokioje laikmenoje, su sąlyga, kad nurodytas originalus autorius ir šaltinis. Autoriai išlaiko autorių teises į savo straipsnius, tačiau suteikia Klaipėdos valstybinei kolegijai pirmojo leidinio teisę.