Potyrių edukacija sukuriant pojūčių erdves:

Kneipp'o metodų pritaikymas sveikatingumo takuose

Autoriai

  • Jurgita Boltutienė Klaipėdos valstybinė kolegija, Dariaus ir Girėno g. 8, LT- 92255 Klaipėda
  • Jurgita Kasparienė Klaipėdos valstybinė kolegija
  • Monika Pocienė Klaipėdos valstybinė kolegija
  • Jurga Kučinskienė Klaipėdos valstybinė kolegija

Raktažodžiai:

darni aplinka, Kneipp metodas, sveikatingumo takas

Santrauka

Straipsnyje aptariamas Sebastian'o Kneipp'o sukurtas holistinis sveikatos gerinimo modelis, sveikatos filosofija, kuri yra paremta penkiais svarbiausiais elementais: vandens, judėjimo gryname ore, sveikos mitybos, vaistažolių ir harmonija.

Plėtojant bendruomenės darnaus vystymosi nuostatas ir plėtojant taikomosios mokslo veiklos idėją, analizuojamas darnios aplinkos vaikams ir suaugusiems kūrimas, lavinant vaikų ir suaugusiųjų bendruomeniškumą ir kuriant sensorines erdves. Straipsnyje formuojama nuostata, kad neįmanoma įgyvendinti darnaus vystymosi nuostatų, aktyviai nedalyvaujant bendruomenėms.

Atsisiuntimai

Publikuotas

2020-04-14

Kaip Cituoti

Boltutienė, J., Kasparienė, J., Pocienė, M., & Kučinskienė, J. (2020). Potyrių edukacija sukuriant pojūčių erdves:: Kneipp’o metodų pritaikymas sveikatingumo takuose. DARNIOS APLINKOS VYSTYMAS, 17(1).

Numeris

Skyrius

APLINKOS INŽINERIJA