Vietovaizdžio meninė raiška, forma ir prasmė:

postmodernizmo kraštovaizdžio architektų Michel Corajoud (1937–2014) ir Charles Jencks (1939–2019) kūrybos aspektai

Autoriai

  • Vaiva Deveikienė Vilniaus Gedimino technikos universitetas
  • Steponas Deveikis Lietuvos kraštovaizdžio architektų sąjunga

DOI:

https://doi.org/10.52320/dav.v18i1.172

Raktažodžiai:

Michel Corajoud, Charles Jencks, kraštovaizdžio architektūra, urbanistika, vietovaizdis

Santrauka

Straipsnyje analizuojama dviejų postmodernizmo epochos kraštovaizdžio architektūros kūrėjų – prancūzų kraštovaizdžio architekto, vieno iš naujos urbanistinės krypties kraštovaizdžio architektūros teoretikų ir praktikų Michel Corajoud (1937–2014) ir amerikiečio ar brito postmodernizmo architektūros mąstytojo, daugelio teorinių veikalų ir kraštovaizdžio formavimo sprendinių autoriaus Charles Jencks (1939–2019) – kūrybos bruožai. Analizuojami postmodernistinio miesto vietovaizdžiai, novatoriška vizija pagrįsti ir įgyvendinti kraštovaizdžio formavimo projektai. Siekiama palyginti dviejų kraštovaizdžio meistrų kūrybines idėjas, susieti jas su dabartinėmis urbanistikos, kraštovaizdžio architektūros mokslo ir praktikos tendencijomis ir teoriniais modeliais.

Atsisiuntimai

Publikuotas

2021-02-02

Kaip Cituoti

Deveikienė, V., & Deveikis, S. (2021). Vietovaizdžio meninė raiška, forma ir prasmė:: postmodernizmo kraštovaizdžio architektų Michel Corajoud (1937–2014) ir Charles Jencks (1939–2019) kūrybos aspektai. DARNIOS APLINKOS VYSTYMAS, 18(1), 55–70. https://doi.org/10.52320/dav.v18i1.172

Numeris

Skyrius

APLINKOS INŽINERIJA

Dažniausiai skaitomi to paties autoriaus (-ių) straipsniai

1 2 > >>