Vietovaizdžio meninė raiška, forma ir prasmė:
postmodernizmo kraštovaizdžio architektų Michel Corajoud (1937–2014) ir Charles Jencks (1939–2019) kūrybos aspektai
DOI:
https://doi.org/10.52320/dav.v18i1.172Raktažodžiai:
Michel Corajoud, Charles Jencks, kraštovaizdžio architektūra, urbanistika, vietovaizdisSantrauka
Straipsnyje analizuojama dviejų postmodernizmo epochos kraštovaizdžio architektūros kūrėjų – prancūzų kraštovaizdžio architekto, vieno iš naujos urbanistinės krypties kraštovaizdžio architektūros teoretikų ir praktikų Michel Corajoud (1937–2014) ir amerikiečio ar brito postmodernizmo architektūros mąstytojo, daugelio teorinių veikalų ir kraštovaizdžio formavimo sprendinių autoriaus Charles Jencks (1939–2019) – kūrybos bruožai. Analizuojami postmodernistinio miesto vietovaizdžiai, novatoriška vizija pagrįsti ir įgyvendinti kraštovaizdžio formavimo projektai. Siekiama palyginti dviejų kraštovaizdžio meistrų kūrybines idėjas, susieti jas su dabartinėmis urbanistikos, kraštovaizdžio architektūros mokslo ir praktikos tendencijomis ir teoriniais modeliais.
Atsisiuntimai
Publikuotas
Kaip Cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Atskiri straipsniai yra skelbiami „Open Access“ pagal „Creative Commons“ licenciją CC-BY 4.0, leidžiančią neribotai naudoti, platinti ir atgaminti betkokioje laikmenoje, su sąlyga, kad nurodytas originalus autorius ir šaltinis. Autoriai išlaiko autorių teises į savo straipsnius, tačiau suteikia Klaipėdos valstybinei kolegijai pirmojo leidinio teisę.