ELEKTRONINĖS PREKYBOS BEI VARTOTOJŲ ELGSENOS POKYČIŲ COVID-19 PANDEMIJOS LAIKOTARPIU LIETUVOJE STATISTINĖ ANALIZĖ
DOI:
https://doi.org/10.52320/svv.viVI.189Raktažodžiai:
elektroninė prekyba, vartotojų elgsena, COVID-19Santrauka
Pasaulį užklupusi COVID-19 pandemija ir karantino priemonės gerokai pakoregavo vartotojų elgseną įsigyjant prekes bei paslaugas internetu. Pastaraisiais metais ir taip ženkliai augęs elektroninės prekybos sektorius padarė dar didesnį proveržį. Karantino laikotarpiu verslui teko persiorientuoti į pasikeitusią vartotojų elgseną, tokiu būdu el. prekybos rinkoje Lietuvoje atsirado dešimtys naujų internetinių parduotuvių, o rinkos senbuviai fiksavo kelis kartus didesnius pardavimų (pajamų) augimo tempus. Straipsnyje remiantis mokslinės literatūros šaltiniais ir statistinių duomenų analize nagrinėjamos pirkimo internetu tendencijos, vartotojų pirkimo internetu elgsena bei pirkimo internetu statistinė analizė COVID-19 karantino laikotarpiu. Atlikus elektroninės prekybos dalyvių pardavimų bei pirkimo internetu duomenų analizę, galima teigti, kad Lietuvos gyventojų apsisprendimui pirkti internetu COVID-19 pandemija ir karantinas turėjo didelę įtaką, o ypač tai parodo 2021 m. asmenų apklausų, elektroninės prekybos įmonių finansiniai duomenys.
Atsisiuntimai
Publikuotas
Kaip Cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Atskiri straipsniai yra skelbiami „Open Access“ pagal „Creative Commons“ licenciją CC-BY 4.0, leidžiančią neribotai naudoti, platinti ir atgaminti betkokioje laikmenoje, su sąlyga, kad nurodytas originalus autorius ir šaltinis. Autoriai išlaiko autorių teises į savo straipsnius, tačiau suteikia Klaipėdos valstybinei kolegijai pirmojo leidinio teisę.