UAB „TEIDA“ PREKĖS ŽENKLO VERTYBINIŲ ASOCIACIJŲ VERTINIMAS
DOI:
https://doi.org/10.52320/svv.viVI.196Raktažodžiai:
prekės ženklas, vertybinės asociacijos, vartotojų lojalumasSantrauka
Straipsnyje pateikiamas UAB „Teida“ prekės ženklo vertybinės asociacijos vartotojų požiūriu. Prekės ženklo asociacijų palankumas, unikalumas bei stiprumas nulemia vartotojų gebėjimą išskirti prekės ženklą iš kitų, padeda vartotojui apdoroti informaciją, suformuoja teigiamą požiūrį ne tik į patį ženklą, bet ir į prekę, ir padeda apsispręsti dėl pirkimo. Prekės ženklo kūrimo tikslas yra parengti turiningą prekės ženklo įvaizdžių ir asociacijų sistemą, o tiesiausias kelias sustiprinti vartotojų lojalumą prekės ženklui – didinti vartotojų emocinį prisirišimą. Apibendrinti apklausos rezultatai parodė, kad prekės ženklas „Teida“ asocijuojasi su įmonės deklaruojamomis vertybėmis – sveikata ir profesionalumu, respondentams, pagalvojus apie “Teida” prekės ženklą, jų pasąmonėje kyla teigiamos, teisingai atpažintos asociacijos.
Atsisiuntimai
Publikuotas
Kaip Cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Atskiri straipsniai yra skelbiami „Open Access“ pagal „Creative Commons“ licenciją CC-BY 4.0, leidžiančią neribotai naudoti, platinti ir atgaminti betkokioje laikmenoje, su sąlyga, kad nurodytas originalus autorius ir šaltinis. Autoriai išlaiko autorių teises į savo straipsnius, tačiau suteikia Klaipėdos valstybinei kolegijai pirmojo leidinio teisę.