STUDENTŲ GEROVĖ KAIP SVARBUS KOKYBĖS UŽTIKRINIMO VEIKSNYSės užtikrinimo rodiklis

Autoriai

  • Tanja Grmuša Zagreb School of Business

DOI:

https://doi.org/10.52320/svv.v1iIX.345

Raktažodžiai:

studentai, kokybės užtikrinimo sistema, studentų gerovė, tyrimas apklausa, StudentPulse, inovacija

Santrauka

Rūpinimasis studentų gerove yra vienas iš daugelio iššūkių siekiant išlaikyti kokybės užtikrinimo sistemos tęstinumą aukštosiose mokyklose, kuriose studentai yra svarbūs suinteresuotieji subjektai. Be to, į studentus orientuotas mokymasis ir mokymas, taip pat jų gerovė yra ESG standartų, būtinų vertinant studijų programų kokybę nacionalinėse ir tarptautinėse sistemose, dalis. Tai paskatino mus ištirti studentų gerovės dimensijų suvokimą.
Darbo tikslas buvo nustatyti studentų gerovės dimensijos suvokimą studentų populiacijoje ir ištirti inovatyvių metodų ir naujų technologinių sprendimų taikymo vaidmenį renkant studentų atsiliepimus ir tobulinant kokybės užtikrinimo sistemą. Minėti tikslai buvo įtraukti į Zagrebo verslo mokyklos studentų internetinės apklausos, atliktos 2024 m. kaip platformos „StudentPulse“ dalis, sistemą.
Rezultatai parodė tam tikrų gerovės dimensijų suvokimo skirtumus tarp studentų, atsižvelgiant į bakalauro ir magistro studijų pakopą. Be to, paaiškėjo, kad skaitmeninių technologijų naudojimas kreipiantis į studentus motyvuoja juos įsitraukti ir bendrauti, taip pat kad inovacijų diegimas gali pagerinti vidinę kokybės užtikrinimo sistemą.

Atsisiuntimai

Publikuotas

2024-12-10

Kaip Cituoti

Grmuša, T. (2024). STUDENTŲ GEROVĖ KAIP SVARBUS KOKYBĖS UŽTIKRINIMO VEIKSNYSės užtikrinimo rodiklis. STUDIJOS – VERSLAS – VISUOMENĖ: DABARTIS IR ATEITIES ĮŽVALGOS, 1(IX), 66–78. https://doi.org/10.52320/svv.v1iIX.345