MOKYTOJŲ IR TĖVŲ BENDRADARBIAVIMAS UGDANT ELGESIO SUNKUMŲ TURINČIUS VAIKUS: PEDAGOGŲ POŽIŪRIU
DOI:
https://doi.org/10.52320/svv.v1iVII.231Raktažodžiai:
Elgesio sunkumai, mokytojų ir tėvų bendradarbiavimas, ugdymasSantrauka
Daugumos autorių nuomone, ugdant elgesio sunkumų turinčius vaikus, svarbus ir reikalingas yra abipusis mokytojų ir tėvų bendradarbiavimas. Šis procesas yra pagrindas vaiko gerovei ir harmoningai raidai, todėl padeda pasiekti teigiamų rezultatų. Straipsnyje problema atskleidžiama teoriniu ir praktiniu aspektu: išanalizuoti būdai ir formos, naudojami tėvų įtraukimui į vaikų ugdymo procesą, sprendžiant vaikų elgesio problemas. Atliekant tyrimą buvo pasitelkti šie tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, dokumentų analizė, struktūrizuotas interviu, kokybinė tyrimo rezultatų analizė. Apklausa žodžiu atskleidė, jog informantai taiko šias bendradarbiavimo formas: šventės, išvykos, renginiai, individualūs pokalbiai, rečiau taiko tėvų dalyvavimą vaikų ugdymo procese. Veiksmingiausi bendradarbiavimo būdai su tėvais, ugdant elgesio sunkumų turinčius vaikus: specialistų pagalba tėvams, seminarai, dalyvavimas grupės veikloje, informacijos teikimas.
Atsisiuntimai
Publikuotas
Kaip Cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2022 Deimantė Bacevičė, Aurelija Valaitienė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution 4.0 Tarptautinė licencija.
Atskiri straipsniai yra skelbiami „Open Access“ pagal „Creative Commons“ licenciją CC-BY 4.0, leidžiančią neribotai naudoti, platinti ir atgaminti betkokioje laikmenoje, su sąlyga, kad nurodytas originalus autorius ir šaltinis. Autoriai išlaiko autorių teises į savo straipsnius, tačiau suteikia Klaipėdos valstybinei kolegijai pirmojo leidinio teisę.