SUAUGUSIŲJŲ MOKYMĄSI MOTYVUOJANTYS VEIKSNIAI: TĖVŲ, AUGINANČIŲ VAIKUS SU DAUNO SINDROMU, POŽIŪRIS
DOI:
https://doi.org/10.52320/svv.v1iVII.251Raktažodžiai:
Dauno sindromas, mokymosi motyvacija, mokymąsi motyvuojantys veiksniai, suaugusiųjų mokymasis, suaugusiųjų švietėjasSantrauka
Straipsnyje pateikiamos tėvų, auginančių vaikus su Dauno sindromu, mokytis motyvuojančių veiksnių teorinės įžvalgos, nagrinėjami tokių vaikų specifiniai požymiai bei jų tėvų sunkumai šeimoje, aptariami tyrimo kontekste aktualūs tėvų informavimo, konsultavimo, švietimo, motyvavimo mokytis ir kt. aspektai. Atlikus suaugusiųjų mokymosi motyvacijos analizę, išskiriami ir susisteminami tėvų mokymąsi motyvuojantys veiksniai, atskleidžiamas suaugusiųjų švietėjo vaidmuo. Empirinėje straipsnio dalyje pristatomas tėvų, auginančių vaikus su Dauno sindromu, mokytis motyvuojančių ir demotyvuojančių veiksnių metinėse konferencijose tyrimas, jo radiniai. Tyrimo rezultatų analizė išryškino esminius tėvus mokytis motyvuojančius vidinius ir išorinius veiksnius kasmetinėse konferencijose, skirtose DS dienai paminėti. Tyrimas padėjo padaryti išvadą, jog tėvų motyvavime mokytis reikšmingas vaidmuo tenka suaugusiųjų švietėjui, nuo kurio priklauso, ar bus efektyviai pritaikyti besimokančių tėvų asmeninės motyvacijos mokytis veiksniai.
Atsisiuntimai
Publikuotas
Kaip Cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2022 Gitana Tolutienė, Neringa Navikaitė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution 4.0 Tarptautinė licencija.
Atskiri straipsniai yra skelbiami „Open Access“ pagal „Creative Commons“ licenciją CC-BY 4.0, leidžiančią neribotai naudoti, platinti ir atgaminti betkokioje laikmenoje, su sąlyga, kad nurodytas originalus autorius ir šaltinis. Autoriai išlaiko autorių teises į savo straipsnius, tačiau suteikia Klaipėdos valstybinei kolegijai pirmojo leidinio teisę.